Kai Greijn
Waarom doen we de dingen die we doen en hoe komt dat precies? Een vraag die je bij alle gedragsvraagstukken moet stellen. Iets wat voor jou logisch of vanzelfsprekend is, kan voor de ander totaal onbegrijpelijk zijn. Wees daarom ook realistisch in je verwachtingen.
Door je volledig in te leven in de doelgroep, zie je pas wat er echt nodig is om het gedrag van de doelgroep te veranderen. Hierbij is het belangrijk om samen te werken en dicht bij de ontvanger van je boodschap te staan.
![](https://nieuwewending.nl/wp-content/uploads/2024/03/Kai3-853x1024.jpg)
Mijn brein
![](https://nieuwewending.nl/wp-content/uploads/2023/03/energy-efficient-gcf77c3d11_1920-416x250.jpg)
Gaat isoleren in jouw gemeente ook te langzaam?
Gaat isoleren in jouw gemeente ook te langzaam? Zo schiet jouw gemeente wel op Auteur: Sara Wortelboer In heel...
Kennis
Leestijd: 3 minuten
![](https://nieuwewending.nl/wp-content/uploads/2024/02/tania-malrechauffe-Tq7lbAeF9BQ-unsplash-e1696256577292-624x375.jpg)
Fight the system én verander gedrag
Sommige van die campagnes zijn effectiever dan andere. Hoe succesvol we er ook mee zijn, we realiseren ons dat het onderaan de streep minieme speldenprikken blijven.
Blog
Leestijd: 2 minuten
![](https://nieuwewending.nl/wp-content/uploads/2023/07/gabin-vallet-J154nEkpzlQ-unsplash-416x250.jpg)
Hoe zorg je er als gemeente voor, dat inwoners gezonder gaan leven?
Hoe zorg je er als gemeente voor, dat inwoners gezonder gaan leven? Investeren in een gezonde leefstijl is winst voor de...
Yellowpaper
Leestijd: minder dan 1 minuut
Anders zien
Anders doen
Op de hoogte blijven?
Je brein scherp houden en op de hoogte blijven?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 4 keer per jaar breinvoer.
Vol met nieuws, feiten, verhalen en breinweetjes.